Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

Prodejna a odběrní místo:

Prodejna Železniční modelářství BEKR

Ivanovické nám.6

Brno

620 00

Tel.:+420 545232110

Mob.:+420 603 876313

Po - Pá - 15.30 - 18:00 hod.

So - 09:00 - 12:00 hod.

Na prodejně příjímáme tyto platební karty:

 

Výrobci:

 

Roco_Schriftzug.jpg (1786×419)


 

 


 

 

 


Úvod » TT Novinky 2021 / 2022 » Piko 47540 Elektrická lokomotiva S 499 1023 ČSD Laminátka


        

Piko 47540 Elektrická lokomotiva S 499 1023 ČSD Laminátka

Elektrická lokomotiva S 499 1023 ČSD Laminátka

novinka top produkt

skladem ne

 

Číslo produktu: 47540
Výrobce: Piko
Měřítko: 1:120 TT
Epocha: IV. 1968 - 1990
naše cena bez DPH: 4 958 Kč
naše cena s DPH (21 %):
5 999 Kč

do košíku:
  ks  

 

Model lze předobjednat,

předpokládaný termín dodání

konec února 2022

 

TT E-Lok BR S499.1 CSD IV

TT E-Lok  S499.1 ČSD IV

Popis předlohy:

Předloha k modelu patří mezi nejnápadnější elektrické lokomotivy v Evropě. Strojů typu Škoda 47E bylo k ČSD v letech 1968 až 1970 dodáno celkem 145 kusů. Líbivý vzhled charakterizují zaoblené kabiny strojvedoucího s velkými klenutými okny. Skříň lokomotivy byla vyrobena z plastu vyztuženého skelnými vlákny, což byla ve své době převratná novinka v konstrukci lokomotiv. Použití tohoto materiálu vyneslo lokomotivám přezdívku „Laminátka“. Od roku 1968 ČSD pořídily celkem 145 kusů řad  S 499.0 a S 499.1, z toho 120 kusů S 499.0 a 25 rychlejších S 499.1 s upraveným převodem. Od roku 1988 byly stroje s výkonem až 3200 kW označovány řadou 230 a 240. Po roce 1992 zůstala většina lokomotiv u ŽSR na Slovensku, které je nadále využívají pro všechny typy vlaků. Stroje ČD jsou naproti tomu zařazeny u ČD Cargo a jsou tedy téměř výhradně využívány v nákladní dopravě.

Popis modelu:

Poprvé se objevuje výjimečný model "Laminátky" ve velikosti TT. Ladný stroj byl skvěle převeden do měřítka 1:120 a vznikl naprosto dokonalý celkový obraz. Na modelu je mnoho atraktivních detailů, jako jsou okna ve strojovně, lišty na skříni, světla a další prvky. V prostoru střechy jsou všechna vedení detailně propracována, nápadné je především zpracování pantografových pohonů spolu s izolátory. Technické prvky jako jemně zpracované podvozky a táhla pod skříní na spodku rámu byly také precizně reprodukovány. Barevný lak prototypu včetně dynamických dekorativních prvků a prototypového popisu dává lokomotivě vyniknout i v modelu. „Laminátka“ je poháněna výkonným motorem se dvěma setrvačníky. Poháněny jsou všechny čtyři nápravy lokomotivy včetně diagonálně nasazených bandáží, které navíc zvyšují trakci. Osvětlení v červené a bílé barvě, které se mění se směrem jízdy, je samozřejmě navrženo pomocí moderní LED technologie. Lokomotiva má na spodní straně hlavní rozvodné destičky rozhraní Next18 pro rychlé a snadné dovybavení digitálním dekodérem. U takto vybavených modelů lze zapnout i osvětlení v kabině a strojovně včetně dálkového reflektoru. K dispozici je dostatečný prostor pro instalaci reproduktoru. U modelu S 499.1 jsou hranice detailů mezi velikostmi TT a H0 nerozeznatelné, takže menší velikost není v žádném případě horší než u modelů 1:87. Vysoce kvalitní povrchová úprava dodává modelu lokomotivy fantastický vzhled a dojem.

 

                    47540 Elektrická lokomotiva S 499.1 ČSD

 

Kompletní nová konstrukce

Digitálně zapínatelné osvětlení v kabině řidiče a strojovně

Zcela průhledná čistá čelní skla

Detailně leptané stěrače

První sériový model S 499.1 v měřítku 1:120

Působivý detailní design od podvozku až po střechu

Vynikající lakování a tisk

Skvělý poměr kvalita a cena.

Výrobce: Piko
Měřítko: 1:120 TT
Epocha: IV. 1968 - 1990
DCC - Dekodér: Ne - Analog
DCC - Konektor: NEM 662 Next18
DCC - Zvuk: Ne
Osvětlení: bílá/červená
Vnitřní osvětlení: Ne
Délka přes nárazníky: 137 mm
Minimální průjezdný rádius: R 310 mm
Počet hnaných náprav: 4
Počet náprav celkem: 4
Kinematika: Ano
Setrvačník: Ano
Motor: 3 - pólový